sâmbătă, 4 aprilie 2009

Transa colectiva(!?)

De aproape 20 de ani sunt vegetariana si am crezut ca daca nu o sa mai maninc carne(care se stie ca este cel mai toxic aliment) nici o afectiune nu o sa se mai lipeasca de mine.Nu ma pot plinge ca am pb cu sanatatea dar am prieteni care ,desi sunt vegetarieni unii inca mai au pb de sanatate.Cazul uneia dintre colegele mele care a murit de cancer (pe linga faptul ca era vegetariana era si medic pe deasupra)m-a marcat si m-a determinat sa ma intreb mai adinc de ce? De ce ,desi cautam sa mincam cit mai multe cruditati si cereale totusi inca mai apar tulburari,unele destul de grave.Si uite asa ,tot cautind si intrebind, am aflat de soia modificata ,de efectele devastatoare ale iodului din sarea alimentara,de cum duc la imbecilitate fluorurile din pasta de dinti,de e-urile si chimicalele nepermis de toxice care sunt folosite in alimentatie,chiar si aici in Japonia,dar pe scara mai redusa, ce e drept.De cind merg la seminariile despre sanatate de aici din Nagoya,realizez cit suntem de bombardati de energii negative(nu numai prin mincare dar si prin mass media,etc)si e de plins ca foarte putini dintre noi vor sa se trezeasca si sa inteleaga aceste adevaruri,pina nu e prea tirziu.
Sunt o mare bautoare de ceai verde ,dar de cind am aflat ca este tratat cu 28 de feluri de chimicale mi s-a cam luat.
Am aflat astfel ,ca din cauza cantitatii mari de mercur folosita in industrie si agricultura ,este diminuata cantitatea de selenium care este atit de importanta pentru sanatate ,mai ales ptr sistemul reproducator.
Unul din prietenii mei, profesor de shiatsu ,spunea la unul din seminariile lui,ca daca viteza de purificare a organismului este mai mare decit cea de intoxicare(prin mincare,cosmetice,detergenti,etc)atunci boala nu mai are cum sa se instaleze.
Deoarece japonezii nu sunt genul care sa faca gaman(sa aiba rabdare)tinind posturi negre doar cu apa distilata (care este o modaliate de eliminare a toxinelor f rapida)au gasit o alternativa de purificare in ceaiul Jason,pe care au ajuns sa il venereze chiar ,considerindu-l o adevarata binecuvintare,deoarece are efecte nu numai in plan fizic dar si psihic si mental.
Eu personal nu ma las prea usor influentata de sugestii dar trebuie sa recunosc ca acest ceai ,cind il beau,imi da o stare de calm in primul rind si am observat de asemenea ca are efecte purgative instantanee daca il fac in dozaj mai strong(probabil din cauza plantei herbalene care am inteles ca e folosita pentru a slabi ).
Oricum,merita testat!

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu