sâmbătă, 4 aprilie 2009

Hadousokuteki(波動測定器)

Hadousokuteiki este un dispozitiv construit de japonezi (bineinteles)care ,pe o scala de la -21 la plus 21 masoara vibratia energetica atit a alimentelor,diverselor obiecte percum si a corpului uman ,incepind cu organele ,fiecare in parte ,si mergind pina la chakre,corpuri subtile,starea de imunitate,minie,fericire,etc.
Cu cit vibratia este mai mare cu atit obiectul masurat este mai benefic,respectiv in cazul corpului uman, mai sanatos.Tot ce coboara sub vibratia 9 este considerat deja ca fiind fara "prana" cu alte cuvinte negativ,nesanatos.
Astfel ,se poate verifica starea de sanatate,imunitatea fata de boli,sau in cazul alimentelor ,daca sunt sau nu toxice pentru organism.Incepind de la valoarea plus 12 ,de exemplu un aliment este considerat pur ,organic,fara nici un fel de aditivi,conservanti ,etc.
Fiind curioasa, mi-am masurat imunitatea si a iesit valoarea maxima ceea ce m-a bucurat enorm.
Fiind vegetariana ,obisnuiesc sa maninc dimineata doar polen organic(a carui vibratie au gasit ca este 15 ceea ce inseamna supercoool)cu miere si propolis fapt pentru care nu mai stiu ce e o raceala de ani buni(se stie ca raceala inseamna in primul rind sistem imunitar slabit).
Oricum ,ceea ce m-a uimit a fost faptul ca ceaiul Jason ,dupa masuratorile acestui dispozitiv are valoare maxima ,valoare care zic ei ,nu am mai gasit-o la alte produse.
Eu am citit pe vremuri cite ceva despre plante,stiu ca au putere vindecatoare(m-au impresionat tratamentele pentru cancer ale lui Valeriu Popa constind doar in post si plante)si consum ceaiuri in fiecare zi.De aceea am hotarit sa ma documentez putin despre plantele continute in acest ceai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu